Przy zakończeniu każdej ligi twórcy Path of Exile – Grinding Gear Games, dzielą się swoimi spostrzeżeniami odnośnie mechanik zawartych we właśnie kończącej się lidze. Tak się stało i tym razem, poniżej dowiecie się co się stanie z systemem Blight.

Jak powyższy obrazek wskazuje mechanika Blight zostanie wprowadzona na podstawki Path of Exile. Natomiast jest parę modyfikacji w tym systemie w porównaniu do tego co widzieliśmy w aktualnej lidze.

Wraz z wejściem 3.9.0. możemy się spodziewać wprowadzenia Blight do klientów PC, konsolowcy niestety muszą poczekać nieokreśloną ilość czasu ze względu na problemy z wydajnością tych systemów na ich platformach.

Blight nie będzie dostępne w trakcie kampanii, dopiero po jej ukończeniu 10% map na które się wybierzemy będzie miało szansę na wystąpienie tego systemu. Dodatkowo każdy napotkany Blight wynagrodzi nas dropem w formie Oil i Blighted Map. Według GGG pomimo tego, że Oil ma teraz 100% drop po ukończeniu Blight to sumarycznie będzie ono zdecydowanie rzadsze niż jest teraz w lidze ze względu na mniejszą szansę na wystąpienia samej mechaniki Blight na mapach.

Dodatkowo, z feedbacku który GGG otrzymało od graczy płynie jasny przekaz, że Blight na wyższych poziomach postaci jest zbyt proste. Dlatego wraz z nadchodzącym Conquerors of the Atlas obiecali nam, że poziom trudności w potyczkach end game wzrośnie co oznacza, że sam Blight również będzie tym dotknięty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj